Ångest!

Vet inte hur jag ska göra riktigt...
Jag var hos frissan igår och beställde en tid till att avfärga håret så att det blir i en ljusare nyans och klippa det en bit, vill ju ha en somrigare frisyr.
Samtidigt vill jag shoppa en del kläder + att jag ska betala motorcykeln nästa vecka så jag måste prioritera det viktigaste.
Vill ju ha en snygg frisyr och samtidigt snygga våriga kläder, hur ska jag välja??
Har ju inte varit hos frisören sen jag satte i löshåret i höstas nån gång så egentligen är det på tiden att gå dit, det är ju så jäklans dyrt bara att både klippa, avfärga, färga i en ljusare ton och lägga i ljusa slingor...
Får se vad jag får i lön, måste ju spara en hel del på lönen oxå så jag kommer upp i rätt summa på sparkontot snabbt igen efter motorcykel köpet!
 
Egentligen är det väl löjligt att ha ångest över sånna här saker....
Får fundera på det ett tag så får jag se hur det blir! :)

Kommentarer
anna

Hej Hej.

Det går faktist ganska bra för mig med träningen:). Fast i dag har jag varit lite lat, eller väldigt lat...:).



Tycker att du har super fin hårfärg nu, ska du verkligen avfärga det? sliter ju såhimla mycket.

Kanske att du bara kan gå dit och klippa dig och lägga i en ljusare toning hemma? Så kan du både gå till frissan och färga håret, för en lite billigare penning :). Plus att du kan shoppa lite vårplagg :). Eller så kör du på allt! :).



Tror det blir fint hur du än gör! Lycka till. Kram

2009-03-24 / 12:47:01
URL: http://annastumpan.blogg.se/
Anna

Hehe jag får åxå ångest över sånt. Så du är inte ensam. Att fixa håret är ju en super rolig grej som gör jätte stor skillnad, jag skulle inte kunnat vänta om jag va du:P Men kläder är ju såklart skit kul att köpa med.. hmm. Det är ca 43 mil till sthlm härifrån. Så det tar 6 timmar med bussen!! men nu tar vi flyget på 40 minuter bara! Men jag vill ju flytta till sthlm nu efter sommaren. och utbilda mig till hud och spa terapeut. men fan vad dyrt det är med den utbildningen 95 000:- gahh. Men det är det värt:)

2009-03-24 / 12:59:43
URL: http://annathomsson.blogg.se/
madde

inte alls löjligt,ekonomin gör en ju lite depp.hmm jag hade nog gått till frissan iallfall känns som det är viktigast.

jag vet inte vad jag gjort med ryggen men lite bättre idag som tur e.

jag jobbar som operatör i ljustillverkning:)

vad gör du?

2009-03-24 / 13:03:54
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Anna

Jag skulle nog valt att shoppa kläder..har du ingen kompis som kan hjälpa dig med håret?Eller så kanske det finns nån Elev- frissa som klipper å så lite billigare, vissa salonger har ju elever..



Jag jobbar dag, slutar klockan 4 när du börjar..



Kul att du snart får din efterlängtade motorcykel!

=)



Ha en fortsatt bra dag..nu måste jag jobba vidare här..



Kramar anna

2009-03-24 / 13:47:06
URL: http://annacondas.blogg.se/
Miia - There´s no place like home

I-landsproblem ;)



Fullt upp i veckan med studier & jobb, men i helgen åker vi hem till Mstad för lite festligheter. Så det ser jag fram emot! ;)

2009-03-24 / 14:09:07
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
mia

Häftigt med motorcykel =) ja ibland önskar man att man hade MASSOR med pengar på banken så man kunde iaf bara för en gång kunna köpa allt man ville ha =)

Skulle vara toppen det hehehe..



Du har åxå en kanon fin blogg men det kanske jag redan har skrivit hahaha..



Japp jag jobbar i ett kök på ett äldreboende är utb usk men har tagit en liten paus från vården så att säga..Har lite andra planer för framtiden men det är bara som sagt planer =)



Du själv då? Va pysslar du med??



Kram Kram

2009-03-24 / 14:18:25
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Mikaela

Om det ändå fanns något att jämföra smärtan med...:P

tar det bara lugnt hela dagarna:P hehe



Du kan färga ditt hår sjäälv med hjälp av en vän. Kanske känner någon som e hyfsat bra på att klippa oxå? hehe..

Välj det som du tycker är viktigaste av det. Ditt hår ser alla hela tiden om du inte gömmer dig någonstans. Kläderna byter man och ser inte lika ofta...?











kraaam

2009-03-24 / 14:22:06
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Jenny Lennartsson

Mm svårt det där hur man ska lägga upp lönen, jag funderar ju på att åka på en miniweekend över påsk, det drar ju en del tyvärr :( Men man måste ju leva lite också hihi..

Kul att du ska köpa dig en motorcykel snart, måste va dyrt va?

Tack detsamma..

Kram

2009-03-24 / 14:24:05
URL: http://www.jenlen86.blogspot.com/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0