Veckans planer!

Ska sätta på vattenkokaren så jag får mig en varm kopp thé sen ska jag äta några paradis chokladbitar och kanske en lussebulle! :)

Idag blir det nog att ta det lugnt, ska fixa lite med hundkläderna och ska försöka få dem måtten jag behöver för att sy en luvtröja till en frusen nakenhund!

Imorgon ska jag till jobbet halv tre för sista Apt-mötet innan jul, sen jobbar jag fram tills torsdag eftermiddag.
På torsdag kväll blir det bio, vi ska se "vi hade iallafall tur med vädret igen".  Hoppas den är bra, i vilket fall som helst så tycker jag det är grymt mysigt att gå på bio!

Fredag blir det mys framför tvn, det blir att se på Idol finalen och äta något gott!

Lördag har vi planerat att åka till Götet om vi är friska, som jag hoppas så innerligt att vi är!
I Göteborg ska vi shoppa julklappar och sjävklart gå på Liseberg, det är ju Lucia då så det kanske är något roligt uppträdande?!

Söndagen är slappardagen, då ska jag strosa runt här hemma i mina myskläder! :)


Jag på Liseberg -05


Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0