Måndag och jag är ledig! :)

Det var ett tag sen jag skrev nu.... har haft fullt upp i helgen!
I fredags blev det ju lite julbak och så kom en vän hit och ville veta hur jag gjorde dem här söta babyskorna.
På fredagskvällen blev det pizza hos far och sen spelkväll med våra grannar! Vi spelade Buzz, det var riktigt skoj fast jag är ju såå himla långsam, man skulle trycka snabbt på vissa frågor å det blev inte så snabbt tryckt av mig ;)

I lördags blev det mys med film fram tills jag skulle börja jobba till söndagen. Igår efter jobbet hände det inget speciellt heller, fixade till det sista på flugorna som jag har skickat iväg till Sanna idag!

Idag har jag varit ner på stan med en vän och hennes två barn, men hittade inget på stan så vi gick hem till dem och fikade! Jag och dottern lekte affär, hon satt i kassan och jag kom med kundvagnen full med plastmat! ;)

Kommentarer
Jenny

Ja d e ju d, mindre kul o tllbringa helgen på jobbet bara:)Vad jobbade du me? ja annars e allt bra sj då? Kram

2008-12-08 / 15:05:09
URL: http://grynet86.blogg.se/
Anonym

Inte kul och jobba över helgen kanske .. heheh

Ja skitskönt med extra jobb, inge jobbigt och sitta o titta på tv med två barn liksom :d får ju betalt för de också ;D hihi :)

Jo allt är helt okej, lite trött bara.. själv då :)?



Kram!

2008-12-08 / 16:58:42
URL: http://baaanan.blogg.se/
Anonym

Ja,det förstås. Det är kanon,livet känns liiiite lättare nu :-D Själv?

2008-12-08 / 18:17:35
URL: http://thedevilwears.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0