Veckan...

Denna vecka har jag fullt upp...

Måndag: Jobba

Tisdag: Jobba, kanske ut och åka på kvällen

Onsdag: Åka till Skövde och shoppa kläder!! får ju löning! =) kvällen blir det ev. bio, se på Arn filmen

Torsdag: Har en tid för mina naglar klockan tio. klockan 18.00 är det personlig assistent fest!! ska bli skoj! Första festen jag går på med jobbet.

Fredag: Jobba

Lördag: Jobba

Söndag: Jobba

Måndag: Jobba, Jag jobbar tre dygn den här veckan.

Jag ska försöka få in lite träning oxå i veckan! Jag funderar på att börja träna på gym ihop med en kompis! tyvärr är jag lite sån att jag tröttnar väldigt fort... men den här gången ska jag verkligen försöka! behöver få igång min kondition igen och träna bort all den goa maten och onyttigheter som blivit i sommar!

Vad händer för er i veckan?

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0