Vad som hände i Skövde

Ja, då ska jag berätta då....
Vad jag egentligen skulle göra i Skövde va ju inte att shoppa.
Utan jag skrev upp för motorcykel kort å jag blev godkänd! 
Nu är det "bara" körprovet kvar.
Det är ganska så svårt faktiskt, inte å köra vanligt i trafik utan det som är svårt är att krypköra i gångfart....motorcykeln blir ju väldigt tung om man råkar svänga för mycket. 
Så jag var nere hos min trafikskola precis å talade om att jag klarade teorin, så om allt går vägen å att jag får en tid för körprovet så hinner jag nog köra upp i år! Annars får det bli i början av våren!  
Roligt eller hur!!!  är såå glad!





Så ser jag ut när jag ska ut å åka motorcykel!

Kommentarer
Frida

Grattis Grattis tjejen :)

2008-08-27 / 15:02:26
Johanna

Åhh Grattis Vännen! Det var allt en överraskning :) vad roligt! Lycka till med körandet nu då! Kram

2008-08-27 / 17:32:45
URL: http://myzjojo.blogg.se/


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0