Shoppat

Såklart blev det ju lite shoppande oxå när jag var så glad när jag klarade provet!





Jag köpte: En sodastreamer, har länge velat ha en men har tyckt att dom inte har varit nån vidare i designen...men nu har jag hittat en som är snygg!!
Jag köpte tre styckna vita kuddar till den svarta skinnsoffan i vardagsrummet, har bytt färg i det rummet så dom röda passar inte längre.
Hittade en snygg Guess väska bland höstens nyheter, 1300:- fick jag ge för den. Hade en Guess väska innan oxå men det är kul att variera sig lite.
Sen blev det en del kläder oxå, två brottarlinnen, ett vanligt linne, en t-shirt, korta leggings, en svart klänning å lite smink!
Så nu är jag pank ;) nä det är jag väl inte riktigt, men resten ska gå till mc- kortet!



Guess väskan.

Kommentarer


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?  
RSS 2.0